resultat pay´n ride 30/12

Det gick inte särskilt bra då Fyran var livrädd för staketet och kortsidan där domaren satt. Så han fjanta enheldel..


Spänd häst = att han blir stel och svår att få i form = lite skumpig.
Redan på framridningen var han sådan så vi fick inte till det då heller, eftersom de ställt ut för långbana så fanns det staket även där.
(Efteråt trava/ skritta jag av han mestadels där staketet var. Mot slutet kunde ja gå ända intill det i skritt iaf.
Min ridning vart ju skitdålig också pga. hur han var.
Måste dock träna bort hans dykningar vid varje avsaktning!!
 
Ni ska vara glad att Sussie filma så de hamna på youtube, se sjäva hur det gick helt enkelt ;) haha!
 

Detta var alltså ANDRA vändan, fick rida om programmet igen eftersom han dumma sig så mkt första.
 
Det som slog mig nu är att kolla vad glad och lycklig han såg ut! Öronen spetsade framåt!
Nu får vi träna på, för det är roligt som omväxling :)
Cicci bedömde ritten och trots dumheterna och några 2,3 o 4:or fick vi 51,84%. Vi kan såååååå mycket bättre med andra ord och nöjd att vi kom över hälften av procenten iaf.
 
Vi var åtminstonde lätt snyggast då jag var den enda som var seriös och körde på kavaj, knoppar och vitt.
 
På´t igen ba så vi kör redan på lördag i Högbo, även då LC:1.
Cicci tyckte det är lika bra att åka runt och nöta på så vi kör på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0