Snart uteritt med my BFF

Ska strax åka till stallet och rida ut med Emelie :)
Blir till att prova ut sadel till Fyran (av de jag har) och ta den som ligger bäst så provar ja väl. Inte riden på flera dgr nu! Så bästa är nog att iaf ha en sadel på han.
 
Så jäkla ledsamt att han ska ha problem med ryggen/ sadel :( Nu har vi missat sista tävlingarna, missat träningar, kommer inte kunna vara med på KM nästa helg som jag sett framemot as länge! och vet inte hur det ska bli med Haking träningen om 2v... Fan! :(
Ska ta ut massören till han nu i veckan. Hoppas verkligen att det är någon annat tillfälligt så det inte är sadeln som ligger fel. Den ser ju ut att ligga sp bra och utan att trycka så ja vet inte alls. Men sparkar gör han med den på nu.. :(
 
Ang. föregående inlägg.
Det blev inte någon större förändring nu iaf, man har iaf insett att jag måste fundera över mitt liv och börja förändra saker. Så det kommer jag göra!
Nr.1 minska ner på hästar.
Nr.2 Ta körkort
Sen flertaler mer saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0