Lektion

Idag har jag haft lektion. De ordinarie 3. Fick rida en caprillibana med med hinder, slalom, bommar och halt osv.
På Dotte, Tusingen och Danne. Alla skötte sig bra förutom att T snubblade så han klämde in ryttarens ben i staketet. Men de gick ganska ok iaf.
Loa provade Nice igen och var med på lektionen då, det gick super! Nu ska hon rida henne 3dgr i veckan så får vi se.
Iaf så börjar marken frysa på nu så de är lite osäkert om vi lär ha uppehåll snart med lektionerna, vi får se.
Bestämde att vi skulle ha hopptävling sista gången. Spännande!
Får ragga upp nån mer elev då så alla hästar får gå = fler deltagare för tävlingen.

Imorgon ska ja få stallhjälp av Lina så ja hoppas hon kommer upp i tid! ;)
Har ju hänt förr att hon sovit över och missat.. haha.
Ellinor kommer också för hon ska rida igenom Danne LC:1an.
 
Själv ska jag nog bara longera Fyran. Hoppas det ska gå bra så vi kan träna på torsdag nu. Vi missar så mycket :(
Kom på att jag ska prova stigbygelgjorden på han (eller barbackagjord som alla andra säger), det kanske funkar?
 
Lär ringa massören imorgon och hoppas hon svarar! Provade i fredags utan svar.
 
 

Danne och mina hästar i hagen häromdagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0