Klubbmästare 2013

Igår var det KM i hoppning på Fältis.
Eftersom det är bästa klubben fick jag vara med på Selga då det varit problem med min egna.
Har typ sett fram emot KM hela året och att vara med på Fyran, men ja de blev ju inte riktigt så.. VI tar det nästa år!
 
Iaf så var det jätteroligt att sitta upp på Selga igen, red henne senast i juni.
Hon var helt underbar och hoppade grunden som var 90cm jättebra. Fick inte riktigt igång det helt ibörjan så vi kom lite nära men Selga rädda upp det så fint. Vi blev felfri!
Lugn, rytmisk och kontrollerad runda.
 
Sen efter alla, i min klass, hoppat var det omhoppning på 95cm.
Jag & Selga klev in på banan och röjde. haha.
Supernöjd över den ritten!
Red mot första hindret lite snett för att komma isväng mot nr2 bra och sen körde vi på korta snabba vägar.
Selga var toppn hon lyssna på minsta lilla vink vare sig ja sa stop, framåt, sväng öka minska ja allt. Hon va helt med på noterna! :D
Vi blev dubbelnolla och snabbast vilket resulterade i en seger!
Klubbmästare i hoppning för ridskolehäst 2013.
 
Superroligt att vi även fick rida ärevarv sedan! haha.
 

Selga o jag, Calito o Maggan.

Finaste Selga!
 
 

Grunden.


Omhoppningen.
 
 
Jätteroligt att många kom och sa att det var jättefina rundor! Fick mycket beröm ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0