Dagens uppd.131106

Fyran: Longerade ca 25min på ridbanan.
Han fick rulla på i samtliga gångarter bara i bara grimman så ja kunde studera honom hur han rörde sig. Tyckte något var annorlunda men kunde inte sättqa fingret på det, för samtidigt tyckte jag han såg fin ut!
Han var glad med öronen framåt.
Tyckte nog kroppen förändrats lite men ja vet inte. Får longera lite med jämna mellanrum så ja håller koll på han :)
 
Nice: Har inte ridit henne på flera veckor så det var roligt att vara tillbaka uppe på ryggen hennes. Men kändes som en ponny. Red tsm med Charlotta&Vicke- Tusingen, Martha- Dotte & Marléne- Danne.
Vi red ett varv runt Furäng i skritt, men Dotte fick springa ikapp endel så hon vart lite svettig. Hon jobbade på jättebra iaf och hann med oss andra bra :)

Imorgon är det hoppträning som jag längtat efter som vanligt ;)
Blir spännande eftersom ja tänkt vara barbacka. Har hoppat flera ggr så på Fyran men inte lektion med flera hinder liksom.
 
Igår släppte vi föresten ihop Danne med mina stora och de gick bra! Han blir lite utmobbad av dem men de är iaf inte dum på han och han verkar tycka de är ok att hålla sig lite för sig själv men endå ha kompisar i samma hage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0