Ridtravare / Barbackamys130624

Idag kom Erika upp och red "sin" ridtravare Reiz Lady på ridbanan och ja hjälpte henne med att få henne att fatta galopp.
Men de ville sig inte riktigt så jag fick prova hoppa upp.
Det gick bra, visserligen lite fort men de blev bättre. Hon snubbla till på slutet så ja höll på att trilla av nästan men ja redde uppdet fint. hehe.
Tyckte hon tog galoppen bra!
 
Sen provade Erika och det gick bra! Hon kom in i galoppen lugnare och de såg bra ut :)
 
Supermysig häst var det verkligen. Gillar typen på henne. Jättefin! :)

Imorgon kommer både Erika och Caroline upp med Reizen och Bowlarn. Roligt med varmblodskompisar :)
Vi ska ha markarbete / hoppning.
Jag rider Nice medans.

Jag och Reizen. Snyggaste kläderna hade jag också... eller inte.
 

Sen på em/kvällen red jag Fyran och Elin - Nice på en barbacka tur uppåskogen.
MYS!
Lugn tur med skritt o trav och ett par galopper.
Min kille var väldigt piggelin och trava iväg med mig så fort ja börja korta tyglarna!

Nice och Fyran.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0