Vill ha!

Skriver om Niclas träningen imorgon då ja sitter o kikar på lite hästsaker ja vill ha just nu ;P
 

Rambo Micklem träns. 1 400:-
Tycker det både är snyggt och fult, men framförallt är det oerhört bra för hästen. Utformat så det inte trycker någonstans osv. och det går även att använda med och utan bett. Samt longeras i.
Tror det skulle vara bra för Fyran då ja märkt nu senaste 2dgr att han slår väldigt med huvudet och de blir okontrollerat.
 
Lamicell SWE federation schabrak + luva 549:- (reapris just nu för båda.)
Har spanat på dessa ända sedan de var på ingång och fortfarande inte köpt...!
Ska köpa då det är sjukt snyggt och skulle passa mina hästar som tävlingsoutfit.

 
Veredus Carbon Gel benskydd fram + bak 1 900:- (rea just nu) ord. pris 2 549:-
Otroligt bra utformade skydd med special skal och gel o sånt för extra stötdämpning.
Eftersom benen tar mest stryk i hoppning och skaderisken osv. så är det exra viktigt att man försöker värna om dem så mycket man kan. Ett par bra skydd är bra i förebyggandesyfte!
Hade jag inte haft så mycket utgifter just nu hade jag passat på nu när det är rea!
 
Baby pelham gummi 299:-
De är en lite mildare version av pelham.
Tror att det skulle passa bra på Fyran då jag sett han tävla på pelham (på bild) och dels för att han har en tendens att springa iväg med mig när vi hoppar. Kanske hjälper till att "böjja" han lite och inte slänga så mycket med huvudet? Värt att prova iaf.
Även Nice skulle behöva detta då hon går jättebra på pelham men det är något för "stort" o skarpt för henne.
Synd bara att de har olika stl..


Kommentarer
Postat av: Tilde

Skulle också vilja ha det tränset! :)

2013-07-19 @ 19:08:09
URL: http://empirebroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0