Ridtur med V & E

Idag kom Vicky och provred Nice. Ebba följde också med så hon fick rida Tusingen och jag red Fyran.
Vi tog en sväng på skogen till långbacken på Bostigen. Samtliga gångarter men ganska lugnt då vi skritta typ hela vägen hemåt nästan. Över en timma ute.

Tyckte det såg väldigt bra ut, Nice såg ut att trivas bra med Vicky!
Gick bra för Ebba med Tusingen också.
 
Sen gosade vi såklart med lammena också. De stod alla längst bort i hagen så ropa jag Nate. En liten vit skrutt tog upp huvet direkt och satte full galopp mot oss haha. Då kom hela flocken.
För att inte tala om all uppmärksamhet Smilla fick! Hon sover gott nu kan ja säga.
 
Vicky vela fortsätta rida Nice vid behov när jag hör av mig, vilket också skulle passa mig bra då de är olika varje vecka hur mkt tid jag har osånt.
 
 
Imorgon ska jag hoppträna med Nice och kanske Fyran (annars blir han på torsdag).
Hade ju tänkt ha hoppfri vecka för herrn men när han dumma sig på tävlingen så ändra jag mig.
Har ställt ut massa olika titthinder av alla dess slag nu på typ 40-70cm. Så det är bara småskutt.
 
Både Vicky och Ebba går i min hoppspecial grupp btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0