130710

Igår red jag ut i skogen med Fyran. Vi tog en lugnare tur pga. värmen men vi galopperade lite också.
Red skogen rakt upp och sen in på stigen som går mot bergstig men vi red bort en bit och vände bara.
De tyckte han var roligt!
 
Idag kom Vicky och Ebba så de red ut i skogen på Nice och Tusingen medan ja va på gården och snickrade.
De hade gått bra! :)
 
Jag longerade Fyran med gummisnodden så han fick gå i väldigt låg form och fick därför trava utan som avslutning.
Han var fin i samtliga gångarter.

Imorgon ska vi till Stall Tvea och rida lektion för första gången för Lena Sjöström. De ska bli roligt!
Elin ska hoppa Nice och jag ska låna en av Lenas.
 
Längtar till på fredag när de är 1. hoppträning för Niclas Haking och 2. Jag får hem min nya sadel!! :D Hoppas verkligen den sitter så bra som när vi prova
.
 
Igår kom Jennys barn upp och köpte glass så Tuva pratade på lite om Drottningen. Hon hade det superbra hemma hos dem! Skönt ;D
 

Bara för att ja saknar min bebis grymt mycket! Silfverberg<3 och Smilla<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0