Tävlingsåret 2013

Bättre sent en aldrig (har jobbat mycket så inte hunnit med).
 
 
13-02-23     Super Nice Girl     90cm     Gävle FRK
Egentligen vela jag ut i en 80 först men av olika anledningar blev årsdebuten på Fältis och då var det bara 90.
Hon var superfin och det är nog våran bästa runda!
Felfri!

Tyvär vart det problem med Nice rygg till och från efter det så därför vart det ingen mer tävling.
 
13-03-24     Selga     Dressyr LC:1      Gävle FRK
Hon var jättefin i framridningen och lyssade superbra. Inne på banan tog mina nerver över lite och Selga var spänd så fick inte alls till henne. Dessutom sparka hon i galoppen (vi hade lite problem med det på träningen också) och bajspause hans också med..
Trots det endå ok nöjd, kom ju ihåg programmet osv.
Första och hittills enda riktiga dressytävlingen för mig. Mer smak!
 
13-04-06     Selga     90cm     Gävle FRK
Hon var duktig men fick ett skit pet.
4 fel.

13-04-06     Selga    1m     Gävle FRK
Första 1m för mig och jag var nervös. (Hade bara ridit en 1m pay´n jump strax innan, även det med Selga).
Är inte särskilt nöjd med vår insatts. Fick ingen riktigt bra galopp, vart lite av och på.
Ett stop och ett pet. MEN vi hoppade vattenolättarna utan stop!
9 fel.
 
13-06-15     Sacculus   90cm     Gestrike Sportryttare

 
FORTSÄTTNING FÖLJER FÖR NU SVIDER DET I ÖGONGEN. KOMMER LÄGGA IN DET DIREKT UNDER I SAMMA INLÄGG SÅ SCROLLA NER FÖR ATT SPANA IN FORTSÄTTNINGEN ;)
Samtliga tävlingar med Fyran återstår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0