Imorgon

 Idag blev det en mysig uteritt med Charlotta och hennes kusinbarn.
Nu sluta mitt musbord fungera av nån jäkla konstig anledning (ok kom åt nån knapp såg ja en inte vet ja vilken..)
Iaf red jag Fyran, Charlotta - Tusingen och barnen Dotte & Nice.
13åringen som var lite ovan red Dotte och de gick jättebra, förutom att lilleponnyn stanna för att äta några ggr varav engång  gick hon ut på en åker och var svårare att få därifrån.. Drygot!
Nice skötte sig så himlans bra fast en superliten 10åring red henne! Så jäkla go häst<3
Vi red runt på skogen och skrittade mestadels men tog några travsträckor.
 
Imorgon ska jag ha stalltjänst på morgonen och kl.9 ska jag ut och rida med Charlotta. Ska ta en avskedstur på Nicen. (Hon flyttar på onsdag, visserligen bara ett halvår men förhoppingsvis ska hon få ny fodervärd då).
Sen efter det ska jag & pappa åka på pay´n jump på fältis med Fyran. Ska hoppa 90 och 1m. 
Egentligen inte tränat särskilt mkt på sistonde så vi är inte i topptrimm, men de är ju egentligen ingen höjd så
 
tänkte ta det som lite träning och avstämning för att se hur vi ligger till.
Ska bara rida på han i ett friskt tempo och tänka framåt och över hindrena.
Får se om han är busig då för ja tar väl sporrar på fast ja haft de en gång på typ massa veckor och han var busig sist ;) hoppas bara han är lite mer kontrollerbar, han låste sig och blev sådär överkänslig sist så han hoppar på stället liksom. Ska kolla med Alex hur ja ska göra i dessa situationer.
Ger han eftergift och försöker få fram han.

Sen fira min systerson LUDVIG som fyller hela 3 år! Stora killen. Efter att han mobbat mig några dgr och bara slår mig och är taskig så blev vi kompisar igår igen, fick en kram och puss tillochmed ;) Så skaka vi hand på att vi var kompisar igen. Goplutten!

tadah fixa tillbaka musen nu! Är bra teknisk ändå ;) Hänt mig förr men ja mindes till sist hur jag gjorde för att låsa upp det igen,
 


Fyran och jag värmer upp inför lagklassen i jäderfors.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0