Så ser veckan ut


Imorgon är det ridskolan igen, dressyr. Ska bli roligt!
När man har Cicci som ridlärare är dressyrpassen väldigt roliga och givande.

På onsdag är det hoppspecial igen, sjukt taggad! :D
 
Har Isadora tis, ons och tors. Ska bara ta in henne och borsta/ pyssla litegrann :)
Ska försöka komma ihåg att ta en bild på finingen.
 
Utöver detta ska jag träna på med mina egna. Blir att rida Nice på onsdag.
Nitro ska ja nog köra först tors eller fre.  (Carro rider han på ons).
Shettisarna ska jag fortsätta pyssla med på stallgången så fölis vänjer sig att stå fast och gå lite promenixer med dem. Får se vad vi kan hitta på för övningar nu då.
 
Har sett ut en tävling om 3v med Nice så jag hoppas verkligen det ska fungera nu när vi tränar på igen så vi kan vara med då i Hofors. Har det som mål, men hon måste ju vara helt bra i benen ocskå.



Lillen tränar att stå på stallgången i sällskap av mamma Dotte.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0