Dagens

Idag har jag varit ut till mina hästar och det blev bara pyssel med dem. Nice linimenta jag benen på, Nitro tog ja av täcket så han fick sola tills medryttarna kom.
(Tjejerna kom ut sen oc hdet ser så mysigt ut när de pysslar om våra russisar).
Så gick ja ut i hagen och pysslade med fölis och Dotte. De blev borstade och massa pussade på<3
Veterinären var där och kolla Herklues så ja kunde ju inte ta in dem då. Senare tänkte ja ta och gå lite med fölis men då hade han ju lagt sig ner i sandhögen och sov så sött, de va bara att vända. Man har ju inte hjärta att väcka han då haha.
 
Var förbi Isadora och då var Kerstin där.. så ja surra lite med henne och klappa Doran bara.
Ska dit på fredag bestämde vi så ja får se hur allt fixas inför när jag ska ha henne om 2v några dagar.
Skulle även prova rida ut :)
 
Nu taggar vi hoppspecial, ska åka dit strax så ja får väl vara med och hjälpa till i grupperna före :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0