Galoppint. Juan

Idag har Jenny vart och kollat på Dotte, så nu har vi bestämt att hon ska ha henne på foder :)
Väldigt nära och bra, typ granngård tvärsöver.
Så när jag fått hem Nalle kan hon flytta dit.
Blir nog kanonbra det!
 
Red galoppintervaller på Juan också bort till Bosjön och tillbaka, fungerade bra åt bägge håll. Kontrollerat och  han lyssnade bra. Visst han var ju väldigt pigg och hetsig också, men ändå inte så het.
Vi rejsa på och försökte skritta emellanåt men han vägra utan trippa istället.
Han blev trött och väldigt svettig!
Glömde ofc bomullen.
 
Pratade med ägarna av Nalle igår också så nu är det på g. Visserligen lite stul som ställt till det. Men det blir nog bra hoppas jag! Förhoppningsvis kanske jag kan hämta han i helgen.
 
Nu ska jag strax iväg till valbo och senare hoppspecial!
Känner mig lite trött men får tagga till lite efter vägen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0