Ponnyridning och skötare

Sammanfattar dagarna lite kort efterom jag inte har någon data hemma nu så hinner ja inte med.

I fredags och söndags gick vi ponnyridning med Pärla & Jazz utanför Bomässan som var i GTK hallen vid läkeorol arena. De skötte sig kanon bra båda två! Dock väldift få barn som red tyvär, men alla ville fram och klappa stora som små.
Jag fick hjälp av våra nya hästskötare, 3st tolvåriga tjejer.

När vi kom hem i fredags red vi en en kort sväng på ca 15min bara för mer hanns inte.
Jag - Nice, Josefine - Pärla, Caroline - Nitro och Malin - Dotte.
Det gick super! Vi småtrava litegrann och alla utom Pärla var barbacka.
Så Nitro fick nåt rejs och drog förbi ledet i galopp bockningar men ryttaren var duktig och skötte det bra!
Dotte var pigg hon med!

Delar upp de i olika inlägg föresten. Nu har ja fått med helgen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0