dagens och gårdagensridpass

Idag var Emelie med mig till jobbet :)
Medan jag var till Heléne och gjorde pappersjobb fick hon ta en ridtur på Davinda.
Sen när jag kom tillbaka red vi mina.
Jag red Nice och Emelie - Nitro.

De va tösnö så de vart styltor hela tiden och eftersom de är is under snön vart det väldigt halt.
Kunde bara trava sakta, annars skritta. var ute ca 1h iaf. Mysigt! :)
Nice var lugn och snäll. Nisse var pigg, stark och bockade endel haha.

Fannys skulle ju ridit han idag äntligen, men hon var snäll och tog Pärla istället. Hoppas det gått bra!

Igår red jag Nice och Larsa - Tusingen.
Hade westernsadel och det vart bort på skogen och stigen till bergstig en sväng.
Då vart det mer trav och endel galopp. Lugn fin bortåt men hemåt drog hon på lite.
Lite småskutt över trädstammar också.

emelie och nitro
Emelie och Nitro idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0