Vart tar tiden vägen?

Tänk föresten att tiden går så fort?!

den 23 mars 2008 hämtade jag hem denna snygging! 4-årige hingsten Nitro.
Nitro 2008
Nitro nån dag efter jag fått hem honom.

nitro 2012
Nitro NU. Ser dock inte riktigt lika ulltussig/shettisliknande ut irl.

Exagt tre år senare blev jag hästägare igen. 23 mars 2011. Hämtade dock hem Nice först 27 mars.

Nice 2011
Bland de första dagarna jag hade henne.

Nice 2012
Inför Pay´n Jumpen i år.

Har dåligt med bilder på denna data ännu, som ni kanske förstår då den är ny.

Älskar mina hästar, har haft mycket underbara (och sämre) minnen med dem genom åren<3

Drottningen får heller inte förglömmas, henne har familjen haft sedan 1998! Då var hon ett år.
 Dotte innan avfärden
Dottis förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0