Markarb/ hoppkurs imorgon

JA! :D Det blev ingen sovmorgon imorgon inte, fullproppad dag.
Fick veta nu att det är markarb/hopp 100min imorgon som jag ska vara med på.
Det var jätteroligt sist men svinkallt, hoppas på bättre väder nu (borde vara varmare iaf, -18 då).
Spännande vilken häst jag får, Calito ska ju hopptävla på söndag så han blri det ju inte, kanske Wizir? Får se. :)

Ja just de vi samlas 07.45 för banbygge.. sen sak man orka partaja på kvällen ;) och däremellan fixa mina egna kusar. Men de har vila iaf.

Blir fältis hela helgen då, ska ju vara funkis på söndag. Men de gör absolut ingenting, älskar att vara där så trevligt folk och hästar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0