Seger!

Gick ut i ett väldit tufft lopp (på papperet) och ponnyn bara spurtar ifrån redan i starten och vinner med flera längder!
Jag och alla andra blev väldigt överraskade och trodde knappt det var sant.
Äntligen visa han att han minsan kan springa, tiden 2.29,8 är inte dum den heller! :D
Min första seger på alla dessa år och med ponnyn jag kämpat med i 4år att ens få till start, hans 3:e lopp, kan säga att det
känns i hjärtat<3

Ja va prisutdelare de första 7 loppen och när ja sen gick för att sela ut min skämta ja med de övriga att "vi ses sen i vinnarcirkeln" (bara som placerad) trodde ju vi skulle komma sist..och fick svar tillbaka isåfall behövs grisfösare legaliseras haha.. Men Nitro kan han! :D

Nitro och jag seger

nitro och jag vinst
Världens bästa ponny!<3

Kommentarer
Postat av: sanna

sååå roligt. grattis igen :)

2011-09-12 @ 09:27:00
Postat av: Emma

TACK! :D

2011-09-12 @ 22:25:21
URL: http://emmasaracaroline.blogg.se/nitro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0