dagens hästeri

idag fick Nice bli lite longerad. ca 15-20min. Mest så hon skulle få röra sig lite efter gårdagen.
Hon va jätte duktig och tog galoppen fint i bägge varv.

körde även Nitro 45min, till Värsbäcken grillplatsen och hem igen.
Hovslagarn var här igår och då plocka vi av Nitro skorna så han går barfota nu.
Så de vart på med easybootsen bak (eftersom han sliter så mkt på bakhovarna) och på med slaggjord nu när han inte haft dem på länge. Men han va snäll kille, och lat. Och därför även lite ömfotad så vi joggade mest lugnt bara.

Skriver lite senare om gårdagens ridlektion då jag hade min stjärna med mig! :D
Ska också se om någon vänlig själ kan skicka bilder till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0