Blåst = harig häst

Vart en lugn barbacka tur med Nice idag på 35min.
Red runt byn lite och avsluta med en liten väg i skogen vi aldrig ridit.
Skrittade mestadels men travade lite också.
Hon va överladdad, "rädd" och nervig så de va bara att sitta och hålla i!
Duktig tjej iaf :) Roligt att hon va alert iaf, men på skogen där de va lite rötter och sten gick hon ju så fort och inte såg sig för så hon snubbla flertalet ggr. Klanthästen.

Annars idag har jag fått sprungit runt och jagat Patrik. Han va överallt.
Tog hjälp av Elin att locka in han i hagen andra gången, då hoppade han in igen.
Sen 3:e gången ställde ja han i en box, en stund senare ser ja han springa runt igen. Då hade han hoppat över boxen :S De är Pysens lilla men de är ju över metern iaf.
För er som inte vet är Patrik en bagge :)

Imorgon lär jag ut till stallet på fm och fixa mina tre pållar. Hinner inte göra nåt med dem, de är släktträff sen.
Tänkte försöka vara fräsch på söndag så jag kan ut till fältis och kolla på hopptävlingarna där. Calito ska tävla såg ja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0