111129

Nice: Hade lite tur att de vart varmare idag så vägarna han tina upp litegrann iaf innan jag begav mig ut på en ridtur på em.
Tog skogen bort på Versbäcken. Hon är lite småskraj för grillplatsen och det forsande vattnet men hon vänjer sig. Vände borta vid e4:an, vill inte gärna bege mig över bron med hästen fören vi är helt säkra (om vi ens törs i framtiden) Vore dock roligt om man kunde rida runt! Versbäcken och Bostigen är två olika vägar som går runt och möts, de är väl kanske en mil runt?
Men man vill inte direkt hoppa över räcket där om man säger så...
Stod stilla en liten stund så hon fick se bilarna svischa förbi där nere, hon stod lugnt och kikade.
Red en sväng på Bostigen bort till första stugan också för att få rundan lite längre.
Tänkte ta en medelmotionsrunda men hon låg på så det vart lite mer fart en jag tänkt..
Och hon fortsätter ta bettet. Kanske dags att prova henne på banan snart? ;)

Undra vad veckan mer har att erbjuda? På torsdag får jag iaf veta om det blir någon träning i helgen eller inte, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0