lite sen sist

kommer inte ihåg vad som hänt sedan sist men i lördags var vi ut till hästbo. Jag red Bryn och Elin red Ivan.
Red några varv på lillskogen.
Elin hade fullt sjå att ens få Ivan att skritta och han va väldigt pigg, jag däremot behövde knappt hålla i min herre. Han va lugn och fin.
Förutom när vi galoppera då drog han på tills vi kom upp i rumpan på Ivan ;P
Mycket roligt var det iaf! Förutom att ja klätt mig på tok för lite..
De tog väl en timme att få dem klara först för de tog tid att hitta sadel, träns och bomull haha.
Robban lyckades till sist hitta det åt oss. Och ja fick en Santa Cruz - Sabine. Super skön, ja älskar SC sadlarna! :D
Men blir att ta med eget träns och grejjs åtminstonde till nästa gång :)

Rönningsholms Bryn ska ut på romme på fredag och göra sin första start, håller tummarna!

Idag har jag ridit Nice på skogen en sväng. Hon har väldigt dåliga dojjor nu. Men på måndag kommer hovis kl. 12 :)


Oj nu måste ja ut och luncha hästarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0