anmäld till hopp km

Nu är ja anmäld till hopp KM på lördag med Hilton, LD 90cm.
Ja vet inte riktigt vad jag tycker om H egentligen, han är liksom lite likgiltig bara.
En mysig häst men inte min typ egentligen.
Valde han eftersom vi hoppat 95cm och varit med på en paj 80cm och klarat hela efter att vi vägrat ut oss ;)
Så nu ska ja fokusera mer på framåtbjudningen och rama in han ordentligt så han inte får en chans att tveka.
Är beredd på ute eftersom de antagligen är en mur med dock..
Ska träna lite mer på 80cm med C innan ja höjer ribban med han eftersom han hoppar så stort.

Aja de ska bli roligt iaf :)

Har också anmält mig till markarbetskurs i början på dec med Nice, får se om ja kommer med eller inte de skulle återkomma.

hopp hinder nr3 hilton
Jag & Hilton på PaJ 80cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0