långturen till staden

Då var det avklarat!
Klart de va väl lite roligt sådär, men ja har inte riktigt ro för sånt där ja.
Men god mat var det som vanligt :)
Det gick iaf jätte bra påvägen dit och vi slog nytt rek 1h & 45min (då va juicepause på 10min inräknad).
Tänkte ta ännu lite fortare hem så på en gräsremsa galopperade vi i lugnt tempo, tror ni inte Tusingen snubblar iaf det klantarslet så han blev blockhalt.
De va bara att ringa transportör Olsson (somturligtnog inte drucktit alko) så fick vi skjuts hem, så visst vart det på sätt och vis rekord!
T hade inte åkt transport på 5-6år och D inte sen hon kom till byn(!) för 10år sedan, men de klev rakt in.

T var redan lite bättre men hoppas det blir bra stackarn. Han har det inte lätt med sina ben och hovar inte!


larsa - tusingen & jag - davinda innan stadsritten
Larsa - Tusingen och jag - Davinda innan färden mot Church Street.


Båda grimmskaften upphittade iaf! I ett av de andra stallen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0