försvunna prylar

Blir så irriterad!
Det började med att mitt lila grimskaft försvann häromdagen, sen mitt gröna också..
Nu idag såg ja att även min longerpisk, longerlina och mjuka körtömmar var borta också!
Att inte folk kan låta saker vara, har letat överallt efter dem men hittar inte.
Man ska inte misstänka nån, men de har flyttat en nyss som jag såg vart o hämtat sina saker..

:@

Jag tog liksom dit sakerna för en vecka sen för att ja skulle kunna longera/tömmköra.. annars har ja dem hos ponnyerna.

Sen är jag inte sån som är sån utan man får gärna låna mina prylar men då ska de läggas tillbaks där de var!

Får väl ta och namnmärka alla mina saker, de lär ju bli endel..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad irriterande!! Vart hade du sakerna?

2011-05-24 @ 22:49:17
Postat av: Emma

sv: i sadelkammaren. förutom grimskaften som satt på boxen då förstås

2011-05-25 @ 14:26:21
URL: http://emmasaracaroline.blogg.se/nitro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0