fan vilken ful vojlock

Hoppade med Sng idag. Kim var med och coacha.
Hade ett hinder på vardera kvartslinje varav ett var ett kryss på 30cm och det andra ett räcke på först 45cm och sen 55cm (mätte idag och de är 55cm hon hoppat tidigare också).
Vi klarade t.o.m. att hoppa först krysset och sen svänga vidare och hoppa räcket direkt.
Hon var verklligen kanon duktig! Märks att hon tycker det är roligt att hoppa!
Vi övade även på att landa i galopp vilket hon gjorde super mega bra, det vart helt naturligt efter ett par hopp :)
För visst har vi landat i trav tidigare? haha.
Vi provade oss även på att hoppa krysset i galopp. Det var lite ovant tkt hon men gjorde det iaf, hyffsat okej. Kom lite långt ifrån och hoppa av men de blir bättre med tiden :)
Hon rev bara en gång vardera hinder, och slog i en gång. Annars inte en snudd med något ben och vi hoppade de bra många ggr !

Hon gjorde även höger galopp jätte bra idag!

Min lille stjärna börjar minsan bli en fin ridhäst!  :D


vojlocken gammal
Kim klagade hela lektionen på mig vilken otroligt jävla ful vojlock jag har. Haha!
Men ja lär ju prioritera vilka prylar ja ska köpa, man har ju inte råd med allt samtidigt ;)
Fick de där i samma skick för en massa år sedan, men de är ju grönt min favvo färg haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0