bosjön + juliproppar

körde Nitro igår med sulketten så de skulle rulla lite lättare eftersom det var snabbjobb på schemat.
ilág med Tusingen-L.
Vi körde bort till Bosjön och tillbaka (ca 1,2mil).
Växklade lite intervaller i snabbtrav. Han tog inte i och var lite loj, men nån enstaka bit gick han kanon bra!
Varvade med att köra med käk och utan, han måste vänja sig med den.
Sista biten hem kom Elin och mötte oss så hon fick köra Nitro en sväng till vägen sen.
De hade gått bra, han är duktig min kille :)
Vart svårare för mig att gå med barnvagn och en dragande hund.

Nu ska jag göra mig klar för att åka in till travet och jobba på v75! Kommer bli sjukt mkt folk, kronprinsessan Victoria och Daniel kommer ju på besök! ;)


Nu har julipropparna kommit och de fanns inte ett skit med lopp då heller.
SJälvklart när han är kvalad och klar då finns inga lopp... åker ju inte längre en tjugomil precis.
Inte ens ett bra lopp, men detta var enda som möjligen skulle funka.

Lindesberg 24 juli
Prop 7. Svensk Travsports lopp
Kategori B högst 1.000 kr, körda av C- eller D- licensinnehavare.
1640 m.
Tillägg 20 m vid vunna 250 kr, 40 m vid 450 kr, 60 m vid 700 kr
Pris: 600-300-200-150-125-(100) kr.
Startavgift 60 kr. Prispremier delas ut enl poangskala. Hederstäcke
från Svensk Travsport till segrande häst. Pokaler till 1-3-placerade
körsvenner samt SPTF:s prisrosetter till samtliga odiskvalificerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0