körtur med sanna

När ja selat på Dotte ville Sanna ha skjuts hem av oss, och visst de fick hon och mer därtill. Hon följde med oss hela turen, förutom sista biten eftersom hon hoppa av hemma hos sig.
Mycket trevligt, vi ses alltför sällan!
Dotte va väldigt fin och lyssnade på minsta smackning. Vart ju en lugn tur, för lika här att de va halt bitvis (dock inte alls lika som tidigare under dagen). Vart en runda på 50min runt i byn och kunde därför inte direkt köra intervaller, så de blev några extremt korta racesträckor, gick bra!

De är lite ovisst vad som händer med Dotte framöver.
alt.1 Att hon tränas på tills vidare och provar tävla igen för att sen åka på betäckning i slutet på maj.
alt.2 Att vi avbryter träningen och bara underhåller med skogsturer ibland och därmed åker hon på betäckning redan i början på maj.
Hingst ej bestämt, men jag är mest sugen på Lufsen II men han har haft två fria år, så ja vet inte om han betäcker i år heller, annars Smedens Remington (älskar svart/röd/bruna skimmlar! + att båda är väldigt snabba!)
Funderar allt mer på alt.2, hon låter så mkt i halsen så vi får se hur hon tar banjobbet på lördag och bestämma efter det.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej :) jag har svarat på ditt mail :) tnkte du bloggar ju varje dag men kanske inte kollar mailen så ofta. Men nu får du göra det :) och smsa mig sen. Eller smsa mig innnan, gör som du vill, behöver liksom ställa några frågor och du har säkert några oxå? :) mitt nr: 0703777380 Emilia och hästen Basza.

2011-03-18 @ 07:09:27
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0