tråkigt!

Har varit en bra födelsedag. Först imorse fick jag en kalv av chefen på jobbet :D hon hade fötts samma dag och heter därför Emma och ja får bestämma hennes öde. Avel ofc!
Sen provred jag ju Basza :)
Och nu ikväll har det vart finfrämmande här och käkat min goda tårta. Trevens!
Petra var också med och hon sa att ja gick följa med och rida Sudden nåndag om ja vela :) (som ja va medryttare på förr).

Men nu till sak!
Jag skulle ev. fått detta varmblodsto som jag provred i lördags, men pga. missförstånd är det nu försent och hon åker till himlen imorgon bitti!
Tanken var att jag kanske skulle haft hon ihop med Emelie. Hade gärna haft hon själv annars! Myshäst!

super nice girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0