ridit basza

Idag har jag och Kim varit på fältis, jag red Basza.
Red 2 varv på spåret. Hon var kanon duktig och det gick jätte bra. Hon gjorde skänkelvikning i trav ett par ggr för hon ville galoppera, men "dampa" ingenting :D
En gång kom ja o galoppera mot Kim som satt o vänta på spåret, lugnt och fint, så fick Basza syn på Kim lite sent och la i tvärniten. Konstigt när hon sitter där med sin röda utstickande jacka haha.
Helnöjd är jag med dagens pass, riktig myshäst :D

Har inhandlat lite prylar såsom foderhinkar, foder, höpåsar mm åt Super. Det kommer väl något bättre smeknamn när ja fått hem henne ;)

jag o basza
jag o fina basza :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Så glad när det går bra med basza :):) söta bilder! Basza är alltid lika charmig på bild ;) hahah!

2011-03-25 @ 22:01:10
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0