ny häst

imorse var man uppe med tuppen! kl. 10 började hoppträningen för Emilia.
Det var roligt att se när de hoppade allihopa :)
Tyvär verkar Basza inte helt hundra så blir vet. besök och hon ska inte ridas förens det är klartecken.
Men jag ska dit på fredagar och ta hand om henne och gå en promenad så länge så får vi se :)

Sen kom pappa och hämta mig så åkte vi ut till hästbo och hämta hem Super Nice.
Robban skodde om henne på engång, värsta servicen!
Hon va väldigt lugn och fin när vi kom fram och hemmastadga sig bra i sitt nya hem. Hon fick stå inne nu så ska ja till stallet 05.30 och vara med vid utsläppet!
Kom på nyss att jag inte tagit en enda bild på henne idag! Typiskt.

Vidare till dagens sista och 4:e stall haha. Körde Nitro ilag med Tusingen-Larsa. Blev en lugn tur.
N var lite ömfotad fram och tkt de va ltie obehagligt med easybootsen bak.
De är ju inte van vid barmarken.

Nu behöver jag bara leta på ett träns, klantigt nog glömde ja mina i hästbo och de nya vart kvar hos mormf.
Hitta ett bett iaf nyss när ja va ut o rota, pessoa men de är ju bara att ha i vanliga ringen.
Ska rida en sväng i skogen tänkte jag :)

Kommentarer
Postat av: emilia

du får ju ett vanigt bett imorgon kväll ;) så då kan du rida med det på tisdag om det passar :) eller så! haha blir lite svårt utan träns kanske? :)

2011-03-27 @ 19:27:32
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0