Lycka

Har typ ringt runt överallt idag känns det som. Imorse ringde jag och bokade mättid åt Nitro på kliniken.
Nyss ringt Hovslagarn, som kommer imorgon och verkar alla 3 ponnys.
Precis pratat med Camilla och anmält mig till B-tränarkursen som, lägligt nog, börjar ikväll.
Även ring runt om stallplats, tyvär va bergstig fullt men milbostallet hade platser lediga så ska dit imorgon och kika :)

För vet ni vad! JAG HAR BLIVIT HÄSTÄGARE! :D
Fick Sms av Robban imorse "Kan vara din turdag idag...", pga. dubblett pass fick Super Nice inte slaktas!
Han skulle bara prata med ägaren först. 
En liten stund senare fick jag "Grattis nu är du hästägare ;)"

Haha skapligt glad jag blev!

Emilia du behöver inte vara orolig, jag vill gärna rida Basza på fredagarna iaf :)

Här är min nyblivna stjärna när hon gjorde sin enda start hittills.

super nice girl och robban
sng och robban

Kommentarer
Postat av: kim

va kul :D hojta om du behöver hjälp med ridningen av henne eller nått för jag vill börja rida igen :)

2011-03-23 @ 17:18:14
Postat av: Emma

sv: haha hästen har inte kommit hem och ja har redan en handfull ridkandidater ;) men självklart! :)

2011-03-23 @ 20:58:42
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0