hästbo


Ridtur nr2 var i hästbo hos Wilhelmssons.
Provred Supe Nice Girl, ett litet varmblod. Jätte fin!
Det gick kanon bra! Hon var pigg, utan att vara het, och lyssnade bra. Galopperade två sträckor och de gick lite halvdant men en bit vart de galopp iaf. Tror inte hon är så van med galopp.
De är alltid lite oklart hur mkt deras hästar är ridna ;) låter olika på vem man frågar haha.
Hon hade en jätte skön trav som man kunde sitta ner och bara flyta med. Skillnad motför föregående häst.
Hon kändes väldigt stabil för att vara varmblod, liksom alla fötter på marken och inte vart rädd för saker.
Helt enkelt en toppen mysig häst! Lite hetsig hemåt, men hon lugna ner sig så man kunde skritta på långa tyglar ändå.
Vet dock inte hur det blir med hon nu, kanske åker hon på slakt på onsdag! :( De är inte fam.W som äger dem).

super ncie girl och jag, sickan mötte oss efter vägen ;)
super ncie girl o jag
supe rncie girl o jag
super nice girl o jag
super nice girl och jag
ja skulle inte köpt rutiga byxor, ja ser ju förfan fet ut! skit bra grepp dock.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låna henne ett tag du då så du kan hålla igång ridningen tills du skaffar en riktig ridhäst :)

2011-03-20 @ 12:21:28
Postat av: Emma

sv: ägaren vill inte avboka verkar det som :(

Postat av: Anonym

sällan varmblodsägare- slaktar friska hästar! kan iof förstå att man inte vuill riskrea att hästen hamnar i ett dåligt hem men så är ju inte fallt fan va arg jag blir

2011-03-20 @ 21:02:28
Postat av: Emma

sv: ja eller hur, och hur snäll som helst är hon! men liten, fast endå väldigt fin i kroppen :)

väntar fortfarande på besked..

är du sanna eller?

Postat av: Anonym

nej kim

2011-03-21 @ 18:46:32
Postat av: Emma

sv: de borde ja ju förståt ;) men nu vet du ju ltie hru de ligger till efter dagens snack :)

2011-03-21 @ 19:44:42
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0