fem kamp

kom nyss hem efter dagens äventyr. kom väl ca 12.30 till byn och då började vi med ponnyridning. Pysen och Dotte fick gå runt lite och en islandshäst som kom på besök (var två st).
det vart lite grillning och det tog en jäääkla tid, närmare tre timmar för sen, kom chefen som hade hand om de där. Allt folk hade ju kommit redan och flera hunnit gått.
Sen vart det äntligen fem kamp!
Luftgevär, pilbåge, hästskokast, Luftpistol och kasta lasso var grenarna.
Mamma slog till med fullpått (6st) på luftgeväret så de vart press på mig sen haha.
Ja har aldrig hållt ett luftgevär och fick 5 träffar! ;D men pilbåge var skit svårt, gick åt fel håll haha.
Mitt lag vann fem kampen iaf!
Förutom att det vart kallt var det en mkt trevlig dag! 

Sen har ja vart och hämtat mina storhäst saker och lämnat dem i milbostallet. 
Köpt ett skitvarmt mysig vintetäcke också :)


 femkamp i byn

Litet kolllage från dagen :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men emma, vintern är ju förbi! Det är vår nu :) Haha! Men du kan ju alltid ha det till nästa vinter :) hihi ! Ses imorgon!

2011-03-26 @ 21:35:41
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att det drog ut på tiden så mycket att jag lära dra. Fast det var kul det lilla jag var med! :)

2011-03-27 @ 15:54:22
Postat av: Emma

sv: vi kommer ev köra igen i april på långfredagen :)

2011-03-27 @ 18:47:35
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0