B-tränarkurs

Kom nyss hem från B-tränar kursen. Kommer bli mkt lärorik, vi ska bara köra 2/8ggr. Resterande 3h/gång är det teori. Har redan fått 5 olika läxor att läsa och göra.
Vi är sju stycken som går (ska vara 9) så vi är en gäng, de är roligt.
28 maj beräknas vi ha uppkörningen & teoriprov, så nu ska ja hårdplugga! Var ju faktiskt snart 13år sen jag gjorde prov på reglementet ;)
Vi fick välja en dag varje vecka som passade bäst, så ja måndagar sa alla så ja visst. Efter vi bestämt tre måndagar i rad inser ja att fan ja har ridning då! Var inget att göra åt, men resten vart på onsdagar :)
Lär vara borta från ridningen iaf 2 av gångerna :( kanske finns nån grupp på fredagen att ta igen?
Men på torsdag nästa vecka ska vi kolla runt hos funktionärerna när det är tävlingsdag, så lämpligt att jag inte sitter i toton just den dagen! :D 

Nu ska ja lägga mig med en hööks & börjes katalog och kika in saker jag behöver/ vill inhandla till Super :)

Kommentarer
Postat av: sanna

kul att det gick bra! vill också köpa saker till MIN häst..... :(

2011-03-24 @ 09:45:15
Postat av: Emma

sv_ hehe ja ja köper ju oftast på mig ltie för mkt grejjer, men en ny häst behöver faktiskt enheldel saker så nu får ja unna mig de ;D

2011-03-24 @ 19:39:29
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0