5,5år sen jag hoppade

Lär ju tillägga att jag inte hoppat sen juni 2005 då jag red min sista lektion på GRS.
Hoppade 115cm med Lamento B. och sen Foxfire bana på kanske 70cm. Dubbellektion.

Det gills väl inte att jag ett par ggr 2007 försökte hoppa med min foderhäst Cockie?

Obs! Det är tillåtet att skratta!

jag o cockie 2007
ja o cockie hoppar
jag o cockie hoppar
jag o cockie hoppar
jag o cockie hoppar ^^
Jag hade planer på att hon skulle bli min hopphäst, men ja detta var allt vi lyckades åstakomma..
Hon var livrädd för hindren.
Eller jo när det var mörkt en gång o vi for i full trav på en stig bakom en som körde och inte han se en stock fören det var försent då hoppa vi rejält och fint utan tvek haha! Det var högre dessutom.
Ja kusken på hästen framför fick en ordentlig flygfärd men landa i vagnen iaf! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0