nicen/ nisse

Red 1h på Bergstig med Nicen på fm. Vet inte vad som hänt för hon är jäkligt het nú och vill inte alls ta det lugnt. Kanske har hon byggt mer muskler nu och orkar? Eller också för ja ökat på havren oså.. men hon åt garanterat mkt mer innan jag tog hem henne.
Ja lär försöka ta det lugnt också för hon blir ju bara värre när jag tar na i munnen.
Iof kanske man skulle ta ut en tandläkare? Det ska ja nog göra!
Vi galopperade några stäckor iaf och hon trava på endel (som hon inte skulle).
Imorgon ska ja nog rida trav intervaller så hon får springa av sig lite.

Senare körde jag Nitro på Bergstig ilag med Larsa - Davinda, 1,5h tog det. Vi körde två varv.
Snabbjobb! Körde med check på varven och han travade klockrent! :D
Hela passet kändes han skit fin, är bara att träna på nu.
Kondisen ska vara på topp och farten också inför nästa start.
Han va så söt idag för han hoppa 3m över varje vattenpöl han inte kom förbi ;) jag flög kanske 5m haha.

Strax ska jag iväg på ridlektion! Vi ska ha markarbete/ hopp.
Hörde talas om att de kanske blir ridlektion tre dagar i rad nu. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0