intervaller i regnet

Idag har det regnat hela dagen från morgon till sen e.m.
Det resulterade i att jag blev genomblöt!
Speciellt efter att ha kört Nitro. Körde intervaller på Värsbäcken 30sek snabbtrav, 30sek. skritt, 30s snabbtrav osv. kanske 7-8ggr.
Ilag med L-Davinda.
Han vart taggad och sprang på finfint!
Ska öva mer intervaller med klocka. Då hinner han aldrig sakka in liksom utan de är jag som bestämmer när han ska springa och skritta osv.

Igår red Fanny Nitro ilag med en kompis som körde Pysen, antar att det blev en ganska lugn tur? ;)

Medans jag fixade och dona i milbostallet red Elin en tur på Supernice. ca 30min? i skogen.
De hade skrittat, travat och tagit en kort galopp. Det hade gått bra! :)


fåren
smilla
Elin och Nicen
Överst: Mina nya jobbar kollegor!
Mitten: Smilla min älskade hund<3
Nedre: Elin och Supernice.

Fått en ny mobil av chefen så nu blir det mer bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0