snart blir det bättre uppd.

Vart prommenix till strömsbro för att ta bussen till byn. Mata/ vattna/ rasta djuren, de var bara bra med dem alla :)
Sen var jag till milbo och fixade Nicen på en gång. Lär dit senare och ta in henne.
Vi har lite sommarledigt båda två nu iväntan på hovslagarn.
Kommer att bli lite dålig uppdatering tills onsdag, då ska ridningen sätta igång på allvar!

Fick höra att björnen varit och tagit får på milbo nu! :S
Tur Nice är inne om nätterna fram till flytten.
Nitro & Davinda som går mitt ute i skogen ska också tas in om nätterna nu, de kan ju hända björnen drar ditåt eftersom vi har mycket djur ett stenkast därifrån..
Fast eftersom jag är ledig denna vecka och Fanny ska ha han, så kan de ju lika bra bara flyttas upp till en hage på gården. smart jag är! haha.


Eller jo de kommer visst uppd. jag ska ju rida på fältis hela veckan ;)
igångsättningsläger. Det är bara dressyr och uteritter ett pass om dagen.
Ska ha Calito, han verkar så mysig så ska bli kul att prova oss fram lite lugnt denna vecka.

köpte ett nytt schabrak till Nice igår också. Ett Schochemöhle, marin. Vill ha huvan också! Men den fanns inte på ryttarstugan iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0