riktigt fin kille i intervallerna

Kört Nisse på fm. Vart på bergstig bort till långbacken bara med intervaller 6x30sek. med 60sek skritt emellan.
Jäklarns va han travade på bra! Riktigt fin kändes han! :D
Han trava fasen ifrån Davinda.
Körde med sulketten och litelite högre käk tror ja än tidigare.
Påvägen hem kom Mackan & Lalla och körde sina varmblod och pratade lite om vi alla i byn ev. ska gå ihop och köpa sand så vi får fin mjuk väg hela bergstig. De låter klart intressant! Vilken kanonväg det skulle bli, den är helt perfekt bortsett från att den ibland kan vara lite hård första delen. Bortåt mårdäng och ända till varvet är det ju redan mjuksand och där underhålls vägen.

charmnissen
De här var en första bilden jag såg på Nitro och jag var kär direkt! haha (Han va väl 3år eller nybliven 4åring.)
Kanske skulle man insett att det var trubbel? Så där såg mitt första år med han ut också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så roligt att han aldrig hade hållt på att stå på bakbena när du påpeka hur han var, ändå har dom det på bild :p

2011-07-09 @ 09:48:34
Postat av: Emma

sv: haha ja ja håller fullt med! han va ju en liten ängel hos dem men vart ett monster samma dag han kom till mig.. skumt de där ;)

tur han blivit helt okej nu iaf med småskavanker haha

2011-07-09 @ 10:49:50
URL: http://emmasaracaroline.blogg.se/nitro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0