ridlektion med våra ponnys

jag & sanna red nice på ridbanan ca 30min, hon har tappat en sko så nu lär ja ringa hovslagaren. fasen de hinner knappt gå nån vecka innan de är dags igen..

sen följde jag, sanna och elin med ut i skogen till volterna där och kollade / hade lite lektion för fanny - nitro och wilma - pärla. mest för att se hur det går för w med pärla om de ska kunna fortsätta rida ihop/ om hon klarar av henne i skogen.
de gick jätte bra för dem bägge!
man lär gå så långt för att hämta i hagen nu så de blir att rida åt ena hållet.
sanna red nitro hem och jag davinda, sen bort igen fanny -nitro och jag -davinda.
så skönt att rida barbacka! :)
skulle man gå med N får man nog bråka enheldel innan man är framme eftersom de är ängar man ska gå över ;)


har kortslutning i huvet så ska bli väldans skönt med en välbehövlig semester nästa vecka! :)
fanny skulle rida och sköta nitro hela veckan då, så behöver ja inte ens dit = helt ledig från jobbgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0