Lindesberg 24/7-11

Kom iväg imorse ganska bra. Fick Nitro lastad på 5min :)
Vart lite tight med tid så jag värmde han ganska direkt vi kom fram och sen han vi inte in utan skrittade runt innan det var dags för mitt lopp.
Han va seg i värmningen så ja anade oråd.
Det började ju väldigt bra i loppet med 3 omstarter pga. tekniskt fel så vi lära avbryta för fri körning en stund. Vart mycket snurrande i volten!
Första 500m gick han jätte bra, men sen gick det utför. Han sega óch ja fick gå på han utan reaktion. Kändes som när vi försökte kvala för två år sedan.
Han va väl nästan i skritt mot slutet. Fasen va ja va förbannad!
Han va inte ens nära galopp nångång de betyder att han inte kämpa alls. Han bara liksom "nej nu skiter ja i de här" och la i bromsen.
Nog för att det ösregnade och var fullt av vatten på innerspåret, men endå.
Han sprand liksom 3.03 (de är inte ens gdk. kvaltid).
Som om inte det var nog så vägra han låta sig lastas för hemfärden! Vi höll på i TVÅ timmar innan vi tillsist fick in han.

Nej nu är han billig. Jag orkar inte kämpa mer med han! De är ingen idé att alltd behöva oroa sig för transportfärden om vi kommer komma iväg eller inte och att lasta i flera timmar, heller inte när han bara ger upp och vägrar springa. Visst om han iaf försökte!

Så nu är han för utleasing. Ska lägga ut annons imorgon.

nitro i hagen i maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0