saknade ponnytid! *bildbomb*



Rensade gamla datan som ja senast hade för 5år sedan och hittade lite gobitar, jag är en fotonörd som blir nostaligisk för minsta lilla. Men vad gjorde man utan bilderna?! :D Vilka minnen!

annabell elin och jag domino
Annabell - Elin och jag - Domino utvändigt.
Här blev vi tvåa och trea i den ordningen på Romme 2002.

limpan elin och jag iris
Elin & Limpan och Jag & Iris. Söt russen!


jag och hasard
Jag och Hasard 2:a i ett uppvisningslopp.

iris jag limpan elin
Jag & Iris och Elin & Limpan 2005. Det va nog när vi hade dem hemma över sommaren?
Vi var med i ett autostartlopp på kortdistans, 1140m. Iris gick 2.10 tror ja? Jag kan stolt säga att ja va den enda som körde henne under 2.11 ;D 2.08 fick vi i rek. i auto.
Men de va en mycket hetsig madam som lätt blev för ivrig och slog över i galopp, så ja mina första starter med henne vart jag diskad så på Eskils en gång sa ja kommer vi inte runt nu är de inte meningen att ja ska tävla henne, även fast hon är bäst. Då lyckades vi bli felfria ;D

Jass och jag
Jag & Svedens Jass 2005. (Elin och Iris som kommer där bakom).
Han var typ lataste ponnyn, men när han väl ville kunde han springa på bra! och bocka, sparka också.
Kommer ihåg den här värmningen att han höll på och slog en massa!
Tror vi blev diskade här, han sprang bara ett klubblopp bra för mig, jäklar va han gick då! Nära rekordet och en 4:e plac.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0