Mål 2012

Mina egna
-Tävla mer i ponnytrav, det blir troligtvis mitt sista.
-Montélicens? (ännu lite oklart om jag ska sattsa eller inte)
-Hoppa felfritt 90cm klubbtävling/PaJ
-1m mot slutet av året?
-Grönt kort
-Hopptävla lokalt
-Bli en duktigare dressyr ryttare!

Största målet: Att bestämma mig VAD jag ska sattsa på i fortsättningen! Kan inte pyssla med både trav & rid.


Nice
-Kvala
-Tävla i trav & monté
-Vara med på lite klubbhoppningar
-Hoppa 1m
-Hoppa banor på 80-90cm
+ Tävla lokalt


Nitro
-Att kunna lasta honom! Så vi kan åka iväg och tävla.
-Tävla mer!
-Gå under 2.25
-Utvecklas inom ridningen så han kan lite grunder i dressyr och hoppa bättre.



Dotte
-Att fölningen ska gå bra!

Hoppas mina hästar ska få vara friska och fräscha och tycka om det vi gör, att det ska gå så bra som möjligt på tävlingsbanorna och att vi ska utvecklas tillsammans.

Mina mål är väl egentligen ganska rimliga, men sen kommer kanske inte alla kunna uppfyllas på samma år.
Men vi ska kämpa och försöka iaf, man kommer ingen vart om man inte vet vart man är på väg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0