lite bommar

Nice: Var ut till stallet vid halv ett tiden, mockade & fixade åt mina stjärnor och sen red jag N.
Värmde upp lite på en äng i skogen, den är dock väldigt avlång med korta kortsidor så de vart lite snävt, men gick. Lyckades få henne ganska lugn när ja travade runt där och red lite på en volt också.
Dock var de lite isfläckar här o där att se upp för, för de va hala.
Sen travade vi lite cavalettibommar mellan ladugården och butiken.
Först låg de på marken och sen upphöjda bommar, 4st irad. (varannan sida upplagd på en kub).
Hon gjorde de superbra! :D
Eftersom vägen tar slut fort tränade jag på att göra halt en liten bit efter bommarna hela tiden.
Supermega duktig! Lyssnade direkt. Tränade därför även lite efter gårdsvgägen att trava, göra halt och direkt till trav igen. Gick lika bra!
Är väldigt nödj med henne idag :) Vart inge galopp alls dock.

Ska fundera ut vad ja ska göra med dem imorgon. Nitros sista vilodag på vintervilan idag ju.

Lägger ut mina mål inför nästa år efter ja gjorde mig klar inför kvällens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0