körtur

Nice: Körde ett varv på Bergstig.
Det var stenhård mark så försökte ta det lugnt.
Denna gång hade jag huvan på så hon var lugnare, även om hon var pigg :)
Hade tumvantar på mig men höll endå på att fröda fingrarna av mig. Huah för kylan som nu dragit in, även om de kanske är -4 bara? man är ju inte van!

Naomi Carjan
foto: Johanna Waern

Söker ni en nu stjärna?
Nice syster Naomi Carjan f. 2010 e: Mr Pine Chip u: Super Model (samma mor) är TILL SALU!
Kan ju gott rekomendera då min häst är så jäklans trevlig! Ser ut att vara ett riktigt fint sto :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Waern

Kom ihåg att ange vems bilden är :) Detta är min bild.

2012-02-23 @ 08:05:35
Postat av: Emma

det ska jag göra, visste inte vems och ja ville visa nice snygga syster! :)

2012-02-23 @ 21:04:40
URL: http://emmasaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0