hoppträning i byn

Hoppade bana med Nice idag, 5st "titthinder" så för att slippa beskriva dem kommer mer info om dagens ridpass imorgon då jag slänger in lite bilder också :)

Sen hade ja hoppträning för Fanny & Nitro så de hoppade samma bana, även detta gick gallant.
Bilder och mer info kommer imorgon, så håll ut ;)

Igår tog jag tag i att städa ur vindskyddet helt och hållet, skit äckligt där och nu när ja flyttat mina hästar till den hagen så vill jag då inte ha det så! och idag fyllde jag på med massa spån.
Hästarna bor fan där inne nu hahah. speciellt Nitro, han är där typ hela tiden.
När de regna stod mina två där inne och de andra fick ha huvudena inne bara för de fick inte plats. Mina ego hästar haha.


Kommentarer
Postat av: Sanna

äh det var ju du som gjort skitgörat, klart dina hästar har första tjing! ;)

2011-08-25 @ 23:59:29
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0