hoppning

Dagens pass kändes inte riktigt bra. Kan mycket väl vara värmen som gjorde det.
Men vi fick inte in sprången bra alls. Nåt språng vart bra, men de flesta vart antingen för långt ifrån eller för tätt.
(som synes på de gul/blå hinder bilderna haha!)
Nu slängde ja bara upp hindrena lite snabbt medan Elin värmde henne lite, nästa gång ska ja måtta bättre.
Vi avslutade med ett hinder på 72cm (nytt pers.rek) som hon gjorde på ett bra sätt och kom bra på.
Vi är nog redo för högre en svalare dag! :)
Hoppade även en oxer för andra gången. Det gick betydligt bättre nu!
Hade en kort oxer på max 50-55cm och den hade hon inga probs med, nu fatta hon att man skulle över bägge samtidigt ;)

Nu ska vi nog ta och öva mer markarbete ett tag framöver och kanske lite studs? och andra enkelhinder övningar, har börjat bli lite en formigt. Har jättebra förslag i häftet ja fick med kuberna som ja ska prova :)
och även lite terränghopp!

Idag fick nicen en ny granne iform av Faks och i helgen kommer det tre nya hästar till stallet, har stalltjänst på söndag hoppas de kommer först på sön DAG haha ;D

nice o jag
nice o jag
nice o jag
nice o jag
nice o jag
nice o jag
Mitt duktiga hjärta <3

Kommentarer
Postat av: sanna

superfint!!! :)

2011-08-06 @ 12:02:30
Postat av: Emma

sv: bilderna ja, men vi kan bättre! ;D

2011-08-06 @ 22:21:28
URL: http://emmasaracaroline.blogg.se/nitro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0