galoppintervaller

Var dags för galoppintervaller idag igen. Red 3x hela långbacken.
Tänkte gjort lite mer men ja hade så förjävla ont i magen redan då ja red ut och Nice kändes inte helt hundra heller. Misstänkte och konstatera att hon är öm i en bakhov som hon tappat skon på.
Men de märktes ingenting när vi va där i mjuka sanden :) bara gruset.
Hon va väldigt öm när hon skulle ut sen.
Men imorgon kommer hovslagarn till de övriga hästarna (har egen till mina) så då ska vi se om han förhoppningsvis kan slå på henne en dojja också.

Igår när ja prata med mamma och visa min nya klänning jag ska ha på travgalan mm framöver och skämta när min häst får pris.
Mamma: -Du vet, ston får bara tävla tills de är 10..
Haha en pik på att ja lär få ut na på banan nu ;)
Om någon kör in oss till banan så hon kan gå lite jobb så. Då kanske vi kan komma till start snart. Vore roligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TA KÖRKORT! då behöver du aldrig vara beroende av någon annan och kan göra precis vad du vill och när med dina hästar :)

2011-08-24 @ 14:12:56
Postat av: Emma

sv: ja de är sant! :) Men ja skulle aldrig sitta och åka själv med hästen iaf, tycker man åtminstodne bör vara två när man lastar i och ur, nu har ja endå ingen som ens skulle gå att göra de med sjäv ;P

2011-08-24 @ 21:09:32
URL: http://emmasaracaroline.blogg.se/nitro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0